Обмін і повернення

Правила повернення товару до інтернет-магазину:

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару, у випадку, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не відповідає опису, або зіпсований.

Товар також може бути повернений кур'єру безпосередньо в момент доставки.

Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні «Нової Пошти» і в разі виявлення дефектів товару або оригінальної упаковки, покупець повинен скласти акт приймання товару зі співробітником «Нової Пошти», в якому вказати найменування товару, виявлені дефекти і тип пошкодження, а також зробити фото товару. Акт приймання товару і фото вислати на електронну адресу інтернет-магазину, а по товару зробити повернення.

Обов'язкова умова для повернення або заміни товару - відсутність на ньому пошкоджень, слідів використання, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів і товарного чека.

Всі дії з повернення товару відбуваються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Загальна інформація

Гарантійний термін експлуатації - це термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник, відповідно, виконує щодо нього гарантійні зобов'язання.

Гарантійний термін

Що робити, якщо придбаний товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням?

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право на повернення або обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням при дотриманні наступних умов:

  • збережена комплектність товару,
  • збережена цілісність упаковки,
  • збережені маркування та ярлики виробника,
  • товар новий і не був у використанні.

Якщо товар відповідає всім умовам повернення, покупець має право звернутися в той магазин мережі, в якому здійснювалася покупка, пред'явивши документ, що підтверджує особу покупця, товар, касовий чек, і заявити про своє бажання замінити товар.

Які дії співробітників магазина щодо обміну неякісного товару?

Співробітники магазину оглянуть товар на місці, і якщо він дійсно перебуває в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості.

Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець, за бажанням, може здати куплений товар і придбати інший, який підійде йому за характеристиками і ціною.

Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожче за товар, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевше, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, які були отримані за товар.

Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?

У разі якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, він буде відправлений компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизі, покупець отримує від магазину гарантійний лист, в якому вказується:

  • назва товару;
  • скарга щодо його несправності;
  • дата, коли товар був повернений до магазину;
  • висновок про необхідність проведення експертизи.

Якщо експертиза підтверджує, що товар прийшов в неробочий стан з вини компанії-постачальника або за умови наявності фабричного дефекту, покупець має право на обмін або повернення товару, або коштів, які були витрачені на його придбання, відповідно до вищезазначених умов.

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

По-перше, подати за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару.

Крім причини в заяві обов'язково потрібно вказати наступну інформацію:

  1. Дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
  2. Дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару на момент продажу);
  3. Суму виданих за повернутий товар коштів.

Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи пункту самовивозу і тільки за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця.